Day2jik de l’IES Son Ferrer, guanyador dels Premis JEA

Més d’un centenar d’alumnes de Formació Professional Bàsica han presentat aquest matí un total de 8 projectes empresarials durant l’acte de lliurament dels Premis ICAPE. Els estudiants, de set centres de Mallorca, Menorca i Eivissa, han exposat davant un jurat el plantejament de la seva cooperativa i han mostrat un vídeo elaborat per ells mateixos sobre el projecte empresarial. El projecte Day2jik de l’IES Son Ferrer, una empresa de serveis informàtics orientats a l’administració pública, ha guanyat aquesta edició dels Premis ICAPE del programa Joves Emprenedors Associats (JEA). El segon lloc ha estat per al projecte Mil Sensacions de l’IES Ses Estacions, i els accèssits per a Pro Service Calvià de l’IES Son Ferrer i Fresher&Faster de l’IES Santa Margalida.

L’acte, que ha tengut lloc a la seu de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, ha comptat amb la presència de la directora general de Treball, Economia Social i Salut Laboral, Isabel Castro; la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria Francisca Alorda; i la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.

Els Premis ICAPE de JEA tenen la finalitat de promoure i difondre l’economia social entre els estudiants de Formació Professional, així com impulsar la realització d’activitats de foment del cooperativisme. Els guardons estan dotats amb 1.500€ per al guanyador, 700€ per al segon, i 300€ per als dos accèssits. Els centres que han participat en els Premis ICAPE d’aquest matí han estat Sant Felip Neri, IES Ses Estacions, CIDE, IES Son Ferrer i IES Santa Margalida, de Mallorca; IES Josep Miquel i Guàrdia, de Menorca; i IES Sa Serra, d’Eivissa.

Pàgina carregada en 0.0287 segons. IDI versió 3.2.0-dev