Les cooperatives de primària i les ONG de secundària també tenen premi a ICAPE

Aquest curs ICAPE ha estat molt diferent a causa de la pandèmia, ja que no ha permès la celebració dels mercats d’emprenedors que s’organitzaven arreu de les Illes Balears. Així i tot, els grups d’educació primària i de secundària han tengut l’oportunitat de participar en els Premis ICAPE, i ja tenim els grups guanyadors.

Les cooperatives EME que han guanyat el primer Premi ICAPE han estat Cooperamics del CEIP Sant Carles i Craft Things del CC El Temple. El segon premi ha estat per Handmade de CC Sant Francesc de Sales i Creative Things de CEIP Sa Garriga. Finalment, els accèssits s’han atorgat a Coocreativa del CEIP Sa Garriga, Futur Icape del Col·legi El Temple, Twenty For All de Sant Francesc de Sales, Poeta Shop del CEIP Poeta Villangómez, Ingeniassis623 de Sant Francesc d’Assís, i Tamagamers de CEIP Els Tamarells.

Pel que fa a les ONG de JES que han guanyat el primer Premi ICAPE han estat Edutopia de l’IES Felanitx i APA-AIGUA per Àfrica de l’IES Sineu. El segon premi ha estat Cors Units de l’IES Josep Maria Quadrado i Units contra el Noma del CIDE.

Finalment, els accèssits s’han atorgat a ISC-Indian School de Nostra Senyora de Consolació de Ciutadella, AM2E de Nostra Senyora de Consolació de s’Indioteria, Petjades Solidàries de l’IES Porto Cristo, Electro de l’IES Llucmajor, Asha de l’IES Balàfia, i Ilav de l’IES Llucmajor.

Els Premis JEA d’ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de formació professional bàsica que participen a ICAPE, un projecte d’impuls a l’emprenedoria que té com a objectiu entrenar les capacitats emprenedores dels estudiants de primària, secundària i formació professional, així com introduir-los en el concepte de responsabilitat social. ICAPE està impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Transició Energètica, Sectors Productius i Memòria Democràtica i la Conselleria d’Educació i Formació Professional, i que coordina l’IDI.

Els Premis ICAPE de JEA tenen la finalitat de promoure i difondre la creació d’empreses i el foment del disseny entre els estudiants de formació professional, així com impulsar la realització d’activitats de foment del cooperativisme. Els guardons estan dotats amb 400 € per al projecte guanyador, 250 € per al segon i 150 € per als accèssits.

Pàgina carregada en 0.0150 segons. IDI versió 3.2.0-dev