Ja tenim dates per als Premis ICAPE

Els alumnes de Formació Professional Bàsica i de Grau Mitjà que participen a ICAPE ja tenen data per presentar els projectes empresarials que han creat durant aquesta primera part del curs escolar. El proper dia 27 de febrer es durà a terme la primera convocatòria dels Premis ICAPE a la seu de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria. Durant el matí, els grups d’estudiants de FP de Grau Mitjà exposaran i defensaran davant un jurat la seva proposta d’empresa. La segona convocatòria dels Premis ICAPE per a FP de Grau Mitjà serà el dia 17 d’abril. Per la seva banda, els estudiants de FP Bàsica presentaran els projectes empresarials als Premis ICAPE el dia 27 de març.

Els Premis ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de Formació Professional que participen a ICAPE, un projecte d’impuls a l’emprenedoria que té com a objectiu entrenar les capacitats emprenedores dels estudiants de Primària, Secundària i Formació Professional, així com introduir-los en el concepte de responsabilitat social. ICAPE està impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat, i que coordina l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial).

El primer premi dels guardons ICAPE està dotat amb 1.500€, el segon, amb 700€, i hi ha dos accèssits de 300€ cada un. Els diners es lliuren al centre escolar dels guanyadors que els inverteix en la millora formativa de l’alumnat. Els projectes guanyadors dels Premis ICAPE del curs passat varen ser Discover & Move de l’IES Ses Estacions, Ecorte del Joan Taix de Pobla, i Decodeporte de l’IES Son Rullan.

Pàgina carregada en 0.2629 segons. IDI versió 3.2.0-dev