El projecte GBM de l'IES Son Rullan guanya els Premis JEP

Més d’un centenar d’alumnes de Formació Professional de Grau Mitjà han presentat aquest matí un total de 11 projectes empresarials durant l’acte de lliurament dels Premis ICAPE. Els estudiants, de cinc centres de Mallorca i Eivissa, han exposat davant un jurat el plantejament de la seva cooperativa i han mostrat un vídeo elaborat per ells mateixos sobre el projecte empresarial. Finalment, el projecte GBM de l’IES Son Rullan ha guanyat aquesta edició dels Premis ICAPE del programa Joves Emprenedors Professionals (JEP). Es tracta d’una plataforma de viatges per a ciclistes. El projecte AppEmotion del CIDE ha obtingut el segon premi, i els accèssits han estat per als projectes Dream On de l’IES Son Rullan i AppLive del CIDE. L’acte, que ha tengut lloc a la seu de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria, ha comptat amb la presència de la directora general de Treball, Economia Social i Salut Laboral, Isabel Castro; la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria Francisca Alorda;i la gerent de l’IDI, Núria Hinojosa.

Els Premis ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de Formació Professional Bàsica i de Grau Mitjà que participen a ICAPE, un projecte d’impuls a l’emprenedoria que té com a objectiu entrenar les capacitats emprenedores dels estudiants de Primària, Secundària i Formació Professional, així com introduir-los en el concepte de responsabilitat social. ICAPE està impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat, i que coordina l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial).

Els Premis ICAPE de JEP tenen la finalitat de promoure i difondre l’economia social entre els estudiants de Formació Professional, així com impulsar la realització d’activitats de foment del cooperativisme. Els guardons estan dotats amb 1.500€ per al projecte guanyador, i 700€ per al segon, i 300 euros per als dos accèssits. Els centres que han participat en els Premis ICAPE d’aquest matí han estat IES Son Rullan, IES Sineu, IES Alcúdia, CIDE, i IES Sa Blanca Dona d’Eivissa.

Pàgina carregada en 0.2123 segons. IDI versió 3.2.0-dev