Palma estrena la temporada de Mercats ICAPE

Un miler d’alumnes de Primària i Secundària han exposat aquest matí al Mercat ICAPE els projectes empresarials que han treballat durant tot el curs dins del programa d’impuls a l’emprenedoria ICAPE, gestionat per l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial) i impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat.

El mercat, ubicat a la Plaça Major, ha comptat amb 40 paradetes d’alumnes de Primària i Secundària de 19 centres escolars de Palma, Calvià, Marratxí, Llucmajor i Santa Maria, que durant aquest curs han dut a terme ICAPE. Els centres escolars que han participat al mercat són Sant Francesc Palma, CEIP Es Pil·larí, Col·legi Pius XII, Col·legi Santa Magdalena Sofia, CEIP Son Oliva, Col·legi Manjon, Col·legi Ntra. Sra. Consolació, CIDE, IES Emili Darder, Col·legi Juan de la Cierva, Col·legi La Porciúncula, Sagrat Cor, Sant Pere, IES Antoni Maura, CC Es Liceu, Col·legi Ramon Llull, IES Santa Maria, IES Llucmajor, i IES Calvià.

De fet, el mercat ICAPE és l’activitat final que conclou el programa que ja compta amb set edicions. L’objectiu d’ICAPE és impulsar les capacitats emprenedores dels alumnes a través de la creació d’una cooperativa (Educació Primària) o d’una ONG (Educació Secundària). Les escoles s’adhereixen a ICAPE de forma voluntària i durant aquests set anys de vida la majoria de centres ha repetit l’experiència i fins i tot l’han ampliat a més cursos. De fet, un total de 114 grups d’alumnes de Primària i Secundària de les Illes Balears formen part aquest curs del projecte ICAPE.

Si voleu consultar les notícies que s'han publicat del mercat, aquí teniu el Recull de premsa escrita  i els enllaços als mitjans digitals:

Ultima Hora

Diario de Mallorca