Més de 600 alumnes participen al Mercat de Manacor

Més de 600 alumnes de Primària i Secundària han exposat aquest matí al Mercat ICAPE els projectes empresarials que han treballat durant tot el curs dins del programa d’impuls a l’emprenedoria ICAPE, gestionat per l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial) i impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat.

El mercat, ubicat a la Plaça Ramon Llull de Manacor, ha comptat amb 25 paradetes d’alumnes de Primària i Secundària, un 56% més que l’any anterior. Els grups són de 9 centres escolars de Manacor, Porto Cristo, Petra, Felanitx, Campos, Artà i Sant Llorenç, que durant aquest curs han dut a terme ICAPE. L’acte ha comptat amb la presència de la directora gerent de l’IDI, Núria Hinojosa, i la batlessa de Manacor, Catalina Riera.

Els centres que hi han participat són Sant Francesc d’Assís (Manacor), IES Porto Cristo, CEIP Juníper Serra (Petra), CEIP Mestre Guillem Galmés (Sant Llorenç), Col·legi Sant Alfons – Cooperativa Es Lledoner (Felanitx), IES Felanitx, IES Damià Huguet (Campos), i IES Llorenç Garcías i Font (Artà).

De fet, el mercat ICAPE és l’activitat final que conclou el programa que ja compta amb set edicions. L’objectiu d’ICAPE és impulsar les capacitats emprenedores dels alumnes a través de la creació d’una cooperativa (Educació Primària) o d’una ONG (Educació Secundària). Les escoles s’adhereixen a ICAPE de forma voluntària i durant aquests set anys de vida la majoria de centres ha repetit l’experiència i fins i tot l’han ampliat a més cursos. De fet, un total de 114 grups d’alumnes de Primària i Secundària de les Illes Balears formen part aquest curs del projecte ICAPE.

Si voleu veure les notícies referents al Mercat de Manacor, aquí teniu els enllaços:

Illes i Pobles - IB3TV

Ara Balears

Diario de Mallorca

Manacor Noticias

Manacor Manacor

Recull de premsa escrita:

Última Hora

Diario de Mallorca