El mercat d'Inca tanca les activitats ICAPE a Mallorca

Més de 500 alumnes de Primària i Secundària han exposat aquest matí al Mercat ICAPE els projectes empresarials que han treballat durant tot el curs dins del programa d’impuls a l’emprenedoria ICAPE, gestionat per l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial) i impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat.

El mercat, ubicat al Carrer Major d’Inca, ha comptat amb 20 paradetes d’alumnes de Primària i Secundària, el doble que l’any anterior. Els grups són de 6 centres escolars d’Inca, Can Picafort, Sa Pobla, Binissalem i Pollença, que durant aquest curs han dut a terme ICAPE. L’acte ha comptat amb la presència de la directora general de Comerç i Empresa, Pilar Sansó; el batle d’Inca, Virgili Moreno; i la regidora de Mercats, Mariché Fernández.

Els centres que hi han participat són CEIP Llevant d’Inca, CEIP Sa Graduada i IES Can Peu Blanc de Sa Pobla, CEIP Vora Mar de Can Picafort, IES Binissalem, i CC Monti-Sion de Pollença.

De fet, el mercat ICAPE és l’activitat final que conclou el programa que ja compta amb set edicions. L’objectiu d’ICAPE és impulsar les capacitats emprenedores dels alumnes a través de la creació d’una cooperativa (Educació Primària) o d’una ONG (Educació Secundària). Les escoles s’adhereixen a ICAPE de forma voluntària i durant aquests set anys de vida la majoria de centres ha repetit l’experiència i fins i tot l’han ampliat a més cursos. De fet, un total de 114 grups d’alumnes de Primària i Secundària de les Illes Balears formen part aquest curs del projecte ICAPE.

Si voleu veure les notícies que han sortit als mitjans de comunicació, aquí teniu els enllaços i els documents:

Illes i Pobles - IB3 TV

Ara Balears