Maó acull per primer cop el Mercat ICAPE de Menorca

Més de 300 alumnes de Primària i Secundària han exposat aquest matí al Mercat ICAPE els projectes empresarials que han treballat durant tot el curs dins del programa d’impuls a l’emprenedoria ICAPE, gestionat per l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial) i impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat.

El mercat, ubicat a la Plaça de s’Esplanada de Maó, ha comptat amb 14 paradetes d’alumnes de Primària i Secundària. Els grups són de 8 centres escolars de Menorca, que durant aquest curs han dut a terme ICAPE. L’acte ha comptat amb la presència de la batlessa de Maó, Conxa Juanola; I la regidora de Comerç, Turisme, Promoció Econòmica i Activitats, Maria Membrive.

Els centres que hi han participat són Francesc de Sales, CC Sant Francesc d’Assís, CEIP Sa Garriga, CEIP Mare de Deu del Carme, CC Nostra Senyora de la Consolació, IES Josep M. Quadrado, IES M. Àngels Cardona, i IES Joan Ramis i Ramis.

De fet, el mercat ICAPE és l’activitat final que conclou el programa que ja compta amb set edicions. L’objectiu d’ICAPE és impulsar les capacitats emprenedores dels alumnes a través de la creació d’una cooperativa (Educació Primària) o d’una ONG (Educació Secundària). Les escoles s’adhereixen a ICAPE de forma voluntària i durant aquests set anys de vida la majoria de centres ha repetit l’experiència i fins i tot l’han ampliat a més cursos. De fet, un total de 114 grups d’alumnes de Primària i Secundària de les Illes Balears formen part aquest curs del projecte ICAPE.

Si voleu veure les notícies que han sortit als mitjans de comunicació, aquí teniu els enllaços i els documents:

IB3 TV

Diari de Menorca