Premis ICAPE

Què son els Premis ICAPE?

Els Premis ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de Formació Professional Bàsica, Grau Mitjà i Grau Superior inscrits als programes JEA I JEP d’ICAPE per tal de difondre i promoure l'economia social entre l'alumnat dels centres educatius.

Objectius

Visualitzar i conèixer els beneficis i avantatges de les empreses d'economia social.

Connectar l'aprenentatge educatiu amb l'entorn real mitjançant la creació de l'empresa.

Millorar les competències de lideratge, comunicació i motivació.

Impulsar la capacitat de fer feina en equip a través del treball cooperatiu.

Convocatòria

S'han publicat les bases de la convocatòria dels Premis ICAPE per al curs 2019-2020. Per poder participar als Premis els centres han d'estar inscrits als programes ICAPE de Joves emprenedors Associats (JEA) i Joves Emprenedors Professionals (JEP). El termini de sol·licitud per participar finalitza dia 17 de desembre de 2019.

Podeu trobar tota la informació als següents enllaços:

Bases de la convocatòria

Formulari de sol·licitud