Al voltant de 400 alumnes de Primària i Secundària han exposat aquest matí al Mercat ICAPE els projectes empresarials que han treballat durant tot el curs dins del programa d’impuls a l’emprenedoria ICAPE, gestionat per l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial) i impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat.

El mercat, ubicat al Passeig de Vara de Rey d’Eivissa, ha comptat amb 17 paradetes d’alumnes de Primària i Secundària. Els grups són de 12 centres escolars d’Eivissa i Formentera, que durant aquest curs han dut a terme ICAPE.

Els centres que hi han participat són CEIP Mestre Lluís Andreu i CEIP El Pilar de la Mola (Formentera), CEIP Guillem de Montgrí, CEIP Sant Carles, CEIP Sant Jordi, IES Sa Serra, IES Balàfia, IES Marc Ferrer, IES Sa Blanca Dona, IES Sa Serra, IES Sant Agustí, i CC Santísima Trinidad.

De fet, el mercat ICAPE és l’activitat final que conclou el programa que ja compta amb set edicions. L’objectiu d’ICAPE és impulsar les capacitats emprenedores dels alumnes a través de la creació d’una cooperativa (Educació Primària) o d’una ONG (Educació Secundària). Les escoles s’adhereixen a ICAPE de forma voluntària i durant aquests set anys de vida la majoria de centres ha repetit l’experiència i fins i tot l’han ampliat a més cursos. De fet, un total de 114 grups d’alumnes de Primària i Secundària de les Illes Balears formen part aquest curs del projecte ICAPE.

Si voleu veure les notícies que han sortit als mitjans de comunicació, aquí teniu els enllaços i els documents:

Diario de Ibiza

Periódico de Ibiza y Formentera

Diario de Ibiza onlineDiario de Ibiza online

Diario de Ibiza galeria de fotos

Periódico de Ibiza y Formentera online