Presentació
3PRINTD

Empresa innovadora en alquiler d'impressores 3D, pionera a Eivissa en aquesta nova tecnologia i en fabricació i creació en productes pensats per clients: figures o objectes imaginats i desitjats per l'usuari.

Qualsevol producte que vulguin fer realitat, contactin amb la nostra empresa.

Documents
Estatuts
Acta fundacional
Diari
26/10/2018
ENQUESTES!!

Avui ha estat un dia diferent als altres dies!!

Hem realitzat entre tots els companys del grup una enquesta sobre la nostra empresa 3PrintD, explicant que tenim lloguer i venda de les impressores 3D i també tenim impressores làser per poder dibuixar sobre la superfície.

Ens hem passat per diferents classes per explicar i per veure els resultats, per tenir nous clients i per poder millorar l'empresa.

Les enquestes han estat de dos tipus:

1º Online.

2º Paper físic.

A les nostres xarxes socials posarem les enquestes per poder tenir més ampli el mercat i que puguin venir més clients a conèixer la nostra nova empresa!

A continuació, veurem totes les respostes per poder veure els percentatges de cada persona.

A part hem utilitzat excel per posar els resultats generals dels percentatges.

Per finalitzar la classe d'avui, hem registrat en el nostre blog les entrades de les enquestes:

1º Kanban.

2º Nom i logo.

3º Email corporatiu + pàgina web (estructura administrativa de la nostra empresa).

4º Vam crear la persona jurídica: -Identificació davant hisenda. -Identificació davant la Seguretat Social.

5º Client objectiu

27/09/2018
Avantatges i desavantatges d'empreses.

La classe d'avui, ha consistit a aportar cada membre del grup una idea de negoci.

Hem concretat cadascun diferents aspectes de projectes, a continuació esmentarem alguns exemples:

 

- Immobiliària

- Impressores 3D

- Lloguer de patinets i bicis elèctriques

- Parc infantil privat

 

El professor ens ha explicat aspectes a seguir per al projecte, com per exemple la creació d'una taula exposant els avantatges i desavantatges de cadascuna de les idees aportades.

El següent punt a seguir és si el que aportem cobreix les necessitats dels nostres futurs clients, tant com si la necessitat funcional.

02/10/2018
Nom de la empresa.

Primerament avui hem començat la classe debatent entre tots els companys (grup 1 - grup 2).

Hem proposat diferents idees tenint en compte els avantatges i desavantatges sobri:

 

-Impressores 3D:

 

Una dels seus avantatges és una idea innovadora, i un desavantatge és el temps d'impressió excessiu.

 

-Cementiri per a mascotes:

 

L'avantatge seria tenir un record de la mascota, i desavantatge els costos que portarien en crear-la(terreny, jardineria, manteniment, etc).

 

-Dron i veritat virtual:

 

Una dels seus avantatges és una visualització completa de la illa, el desavantatge seriós baix durada de bateria i també extensió de la illa excessiva.

 

-Centre privat d'activitats a Formentera:

 

Una dels principals avantatges és la falta d'oci a Formentera i com a desavantatge el capital que comportaria.

 

-Patinets:

 

Una dels seus avantatges és l'eliminació de costos fixos (exemple: local).

 

Després de analitzar totes les avantatges i desavantages, el projecte escollit ha sigut les “impressores 3D”.

Per finalitzar la classe hem canviat la tasca del panell kanban "pensar en l'empresa" del sector a realitzar, al sector acabat.

06/11/2018
Arribada i presentació de Montse!!!

Avui hem començat la classe, amb l'exposició de Montse, una periodista que ha vingut a explicar-nos els principis bàsics de la comunicació empresarial, també ens ha parlat d'algunes de les xarxes socials, en el qual el 7% és VERBAL i el 93% és NO VERBAL.
També ens ha donat informació sobre les pàgines "responsive".
Alguns exemples de xarxes socials més importants i usades són Facebook, Twitter, Youtube e Instagram.
També trobem alguns exemples més, però no tan importants com Google + .
A més, ens ha descrit les Pàgines Web, que és una presentació internacional i deu estar enllaçada a les teves xarxes socials.
Finalment ha exposat el Blog, que aporta contingut i augmenta les probabilitats que uns altres ens trobin.

Alguna de la informació per saber redactar:
En escriure devem evitar els gerundis, les paraules equíboco, així mateix els adjectius i els gerundis. I utilitzar més subjectes + verb + predicat.

31/10/2018
Elaboració del Informe dels resultats de les enquestes

A l'última classe recol·lectem totes les enquestes realitzades en paper, que introduïm posteriorment.
Hem fet recompte de totes les enquestes i hem començat amb Excel per elaborar l'informe del perfil ideal del client que necessita la nostra empresa. 
Per a això realitzem taules dinàmiques amb cada pregunta i les seves respectives respostes.
Seguidament elaborarem una nova entrada en el nostre blog, que al costat d'aquesta presentarem amb l'informe del client dimecres que ve 7 de Novembre.
On els components del nostre grup ens dividirem per poder realitzar aquesta tasca tan bé com sigui possible i amb les pautes a seguir pel nostre professor.

03/10/2018
Recerques de marques

La classe d'avui, ha consistit a aportar cada membre del grup una idea de negoci.

Hem concretat cadascun diferents aspectes de projectes, a continuació esmentarem alguns exemples:

 

- Immobiliària

- Impressores 3D

- Lloguer de patinets i bicis elèctriques

- Parc infantil privat

 

El professor ens ha explicat aspectes a seguir per al projecte, com per exemple la creació d'una taula exposant els avantatges i desavantatges de cadascuna de les idees aportades. El següent punt a seguir és si el que aportem cobreix les necessitats dels nostres futurs clients, tant com si la necessitat funcional.

09/10/2018
Creació de Logotip.

Primerament avui hem començat la classe debatent entre tots els companys (grup 1 - grup 2).

Hem proposat diferents idees tenint en compte els avantatges i desavantatges sobri:

 

-Impressores 3D:

 

Una dels seus avantatges és una idea innovadora, i un desavantatge és el temps d'impressió excessiu.

 

-Cementiri per a mascotes:

 

L'avantatge seria tenir un record de la mascota, i desavantatge els costos que portarien en crear-la(terreny, jardineria, manteniment, etc).

 

-Dron i veritat virtual:

 

Una dels seus avantatges és una visualització completa de la illa, el desavantatge seriós baix durada de bateria i també extensió de la illa excessiva.

 

-Centre privat d'activitats a Formentera:

 

Una dels principals avantatges és la falta d'oci a Formentera i com a desavantatge el capital que comportaria.

 

-Patinets:

 

Una dels seus avantatges és l'eliminació de costos fixos (exemple: local).

 

Després de analitzar totes les avantatges i desavantages, el projecte escollit ha sigut les “impressores 3D”.

Per finalitzar la classe hem canviat la tasca del panell kanban "pensar en l'empresa" del sector a realitzar, al sector acabat.

26/10/2018
INFORMACIÓ!

Varem començar la nostra classe parlant entre els dos grups al costat del professor, del nom de l'empresa. Han de tenir algunes característiques bàsiques:

-Senzill

-Atractiu

-Fàcil de recordar

-Combinación de diverses coses

 

Abans de tot hem buscat empreses famoses que amb que criteri han triat el nom de les seves empreses.

 

·IKEA: Ikea, ve de l'acronims Igvnar Kamprad que creador de l'empresa, Elmtaryad el poble on hi ha nascut i Agunnaryd poble on ha crescut en Igvnar

 

·ZARA:El nom de l'empresa Zara és perquè el Creador de la dita empresa Amancio Ortega, Ortega volia posar com nom Zorba per la pel·lícula Zorba el grec. Però ja n'hi havia una empresa dos blocs y Amancio va arreglar un poc el nom.

 

·AMAZON: L'empresa de l'actual persona més rica del món Jeff Bezos, era originalment nomenada Cadabra abracadabra, però l'advocat del CEO li va dir que la paraula era fosca, Bezos i la seva dona van fer una pluja d'idees, però no va sorgir cap bona idea. Mentre estava mirant el diccionari per la lletra A va encontrar la paraula Amazon, que és el riu més llarg del món.

 

·McDonald’s: McDonalds va ser creada per Ray Kroc, Kroc va rebre els drets dels germans McDonald. Ray Kroc era un venedor de milkshake i els germans McDonald d'hamburguesa.



·Gucci: Gucci ve del seu fundador italià Aldo Gucci que va decidir començar una empresa de roba.

 

-AMD: AMD són els acrònims de Advanced Micro Devices.

 

Per triar el nom per crear la nostra pròpia empresa, hem escollit algunes idees:

  1. - 3PrintD.

  2. - DimentPrint.

  3. - Imprent.




Després d'estar uns minuts discutint el nom d'elecció, hem fet una votació:

 

Luna - 1

Lucia -1

Bea  -1

Asly - 3

Catherine - 1

Sami - 2

Jhonny - Absent

Vam triar el nom de 3PrintD que fa funció que desenvolupa la nostra empresa. Hem escollit 3printD perquè el nom fa referencia a la sencilleza, també es atractiu i  “PRINT” es imprimir en castellá i 3D és el manera en què ho fa la impressora.

11/10/2018
Presentació

 

Hem realitzat una recerca a la pàgina de Oficina Española Patentes de Marcas per fixar-nos si ja hi ha una possible marca semblant a la nostra.

 

Desprès hem de realitzar tres punts a seguir:

 

1-Buscar com fer un mail corporatiu

2-Crear el mail corporatiu.

3-Buscar com crear una web gratuïta.

 

El primer punt a seguir vàrem buscar diferents pàgines, el segon punt  ens a costat dur-ho a terme però gràcies al centre ens a donat el mail corporatiu que es: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. El tercer punt hem fet la web gratuïta en wixsite, la nostra web s’anomena: www.3printd.wixsite.com/website.

Cadascun dels nostres membres s'encarregava de cada punt a buscar la informació per realitzar

Creació d`un CIF

Hem triat aquest logotip perquè el cervell representa la diversitat i el límit de la nostra empresa a crear el que la ment del nostre client pugui imaginar.

 

Els colors que hem triat són, el violeta que representa la creativitat, la imaginació i la saviesa. El color està associat a l'espiritual i psíquic, utilitzat en marques centrades en continguts d'entreteniment, luxe i fantasia. Com a nostra empresa pretenem associar-la amb la fantasia i la creativitat dels nostres futurs assidus.

 

El color negre simbolitza el misteri i el desconegut, també és més fàcil de transmetre una sensació de sofisticació i elegància a la nostra marca.

 

Llavors vam veure que era l'idoni per fer saber que som una corporació formal.

Per això no vam veure uns colors més precisos que representi els nostres objectius de logotip.

 

Hem triat aquest nom ja que la nostra empresa està dedicada a la impressió en 3D.

El nostre nom porta "PRINT" que en espanyol és "imprimir" i 3D reflectint el tipus d'impressores que rentam.

Hem intentat jugar amb aquestes lletres, perquè quedi més senzill i fàcil a l'hora de memoritzar.






Dades de Contacte
IES SA BLANCA DONA
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Nines: 5 / Nins: 2