Presentació
MANS PER ANANTAPUR
Documents
Estatuts
Acta de Constitució
CIF
Diari
13/03/2018
Feina duita a terme

-Els alumnes envien un e-mail a el cap d’estudis per demanar material.

-Cartelera: colocació dels cartells d’ICAPE.

 

-Demanar presupostos.

27/10/2017
Creació de departaments i assignació dels integrants

Departaments

Integrants

Direcció

María Bueno, Shady Merzoug,

Lara Pascoal, Mateu Pérez, Jairo Roca, Biel Hurtado.

Marketing

Marta Aycart, Ismael Cuenca,

Neréa Martínez, Lara Pascoal.

Informàtica

Iván Bosch, Adán Inarejos, Xavi Pons, Diego Rodríguez.

Activitats

Nuria Campos, Llorenç Caballero,

Marina Ochoa, Josep Ramis.

Comptabilitat

Catiana Beltran, Aaron Moreda,

Ismael Galiano, Olga Gregori.

Creatius

Carme Mas, Mariam Sidibe, Lyn Torres.


 

Departament

Cap

Direcció

Jairo Roca

Marketing

Lara Pascoal

Informatica

Iván Bosch

Activitats

Nuria Campos

Comptabilitat

Catiana Beltrán

Creatiu

Lyn Torres

03/11/2017
Elecció de la junta directiva
  • Direcció: Explicació del torneig de futbol.

  • Marketing: Cooperació en la planificació de noves activitats.

  • Comptabilitat: Arqueig de caixa rere les activitats de dia 19.

  • Informàtica: Continuació del power point. Actualització de les dades de la ONG a

  • la pàgina d’ICAPE.

  • Creatius: Aportació d’idees.

  • Activitats: Planificació de noves activiats

10/11/2017
Varem començar a fer feina en els diferents departaments.
  • Direcció: Creació de la carpeta de direcció.

  • Marketing: Han començat fer cartells per a donar-se conèixer a l’escola.

  • Informàtica: Creació del Power Point i edició d’aquest.

  • Activitats: Han començat a cercar activitats per aconseguir doblers

         Elecció dels valors, visió i missió de la ONG


  • Comptabilitat: Elecció dels valors, visió i missió de la ONG


  • Creatius: Començament del logo.
17/11/2017
Feina duita a terme pels departaments.
  • Direcció: Elecció dels estatuts.

 

  • Marketing: Realització dels cartells.

 

  • Informàtica: Realització del Power Point.

 

  • Activitats: Planificació d’activitats.

 

  • Comptabilitat: Ajudar als de activitats per poder realitzar futures activitats.

 

Creatius: Disseny i producció del Logotip “Mans per Anantapur”.

01/12/2017
Feina duita a terme .
  • Elecció dels estatus.

  • Presentació del full publicitari del departament de Marketing.

  • Presentació d’estatuts del grup de Direcció.

  • Presentació de propostes d’activitats del grup d’Activitats.

 

  • acabament del logo.

15/12/2017
Feina duita a terme

·Direcció: registre d'aportacions i planificació de publitisació a l'escola.

·Marketing: reserca de fotos per als cartells.

·Informàtica: cotiniació del power point i digitalització del logo.

·Activitats: creació de la fitxa de planificació de les activitats.

·Comptavilitat: Creació del full de caixa de la ONG i registre de circulars.

·Creatius: Finalització dels logos.

26/01/2018
Feina duita a terme

·Direcció: Explicació del tornei de futbol.

·Marketing: Cooperació en la planificació de noves activitats.

·Comptabilitat: Arqueig de caixa rere les activiatats de dia 19.

·Informàtica: Continuació del power point, actualització de les dades de la ONG a la pàgina d'ICAPE.

·Creatius: Aportació d'ideas.

·Activitats: Planificació de noves activitats.

02/02/2018
Feina duita a terme

 

  • Assemblea per a decidir les activitats que es duran a terme  el dia que anem al mercat (16/05/2018)

  • Direcció: Acabar la constitució i proposar una altre recaptació d’un Euro.

  • Marketing: Recerca de materials que es poden vendre el dia del mercat.

  • Comptabilitat: Planificació d’una fitxa d’activitas per el Festival de Primavera.

  • Informàtica: Continuació del power point. Actualització de les dades de la ONG a la pàgina d’ICAPE per a obtenir el CIF.Creatius: Recerca d’idees.

  • Activitats: Pensar els preus de les activitats per dur a terme en properes festivitats i càlculs de les despeses per benefici.

09/02/2018
Feina duita a terme

 

  • Direcció: Recerca d’idees.

  • Marketing: Recerca de idees per al festival de primavera.

  • Comptabilitat: Pensar en alguna activiat per dur a terme el día del festival de primavera.

  • Informàtica: Continuació del power point. Actualització de les dades de la ONG a la pàgina d’ICAPE per a obtenir el CIF i transcripció de dades del power ponit al diari d’ICAPE.

  • Creatius: Recerca d’ idees sobre el festival de primavera.

  • Activitats: Recerca d’informació per realitzar activitats el dia del mercat.

13/03/2018
Feina duita a terme
  • Direcció: Recull en un llistat dels voluntaris del festival i la nit de l’art i actualizació de l’acta.

  • Marketing:  Recerca de dades per emprar tassons a la nit de l’art.

  • Comptabilitat: Recerca de dades dels per poder emprar tassons a la nit de l’art.

  • Informàtica: Continuació del power point i obtenció de NIF.

  • Creatius: Recerca de informació per a fer un “pintacares”.

  • Activitats: Planificació d’activitatsper a la nit de l’Art.

 

16/05/2018
Mercat Plaça Mayor.

Avui junt amb l'ONG EUD hem anat a la plaça mayor a vendre productes que hem estant fent a les ultimes clases per poder recaptar dobes

 

20/03/2018
Organització per al dia del Festival de Primavera
Muntatge
(10-11h)
Xavi, Diego i Adán
Activitats
(11-13h)
Ismael Cuenca, Jorge, Ricardo i (Jose?)
Núria Campos, Neréa i Lara
Ainhoa, Mica, Mariam i Carme
Miguel i Ismael Galiano
Esteban, Adán i Aaron
Recollida
(13-14h)
Xavi, Diego i Adán

Activitat Personal Responsable
Cursa de sacs Ismael Cuenca, Jorge, Ricardo i (Jose?) Ricardo
Circuit de rodes Núria Campos, Neréa i Lara Neréa
Pintar cares i fer caretes Ainhoa, Mica, Mariam i Carme Mariam i Carme
Twister Miguel i Ismael Galiano Miguel i Ismael Galiano
Circuit de lúdiques Esteban, Adán i Aaron Adán 
Dades de Contacte
COL.LEGI CIDE S.COOP
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Nines: 11 / Nins: 13